Аз ли съм или не съм?!

сряда, 2 ноември 2011 г. 0 коментара
Бременни мисли ....
или реалните трепети, чувства и мисли на една млада, неопитна и сравнително нормална (засега) бъдеща майка.

Как животът ти се променя – Побъркваш се. В буквалния смисъл. Започваш да мислиш само и единствено за човечето, което расте в теб. Притесняваш се за щяло и не щяло. Добре ли се развива. Защо рита? Защо не рита? Защо ми е малък корема? Защо е голям? Нормално ли е това, а онова...

Страх, параноя, нерви, истерии. Спокойно! Всичко е хормони и минава. Или почти всичко. Защото ти самата вече си на заден план. Малкото извънземно е по-важно от всичко. Става подсъзнателно и несъзнателно. И продължава цял живот.

Аз ли съм или не съм?!

Не знам дали вече съм станала жена. Или ще стана като родя. Знам, че ще запазя нещо и от момичешкото си мислене. И от себе си.

Но със сигурност няма да съм същата. Вече не съм.







0 коментара:

Публикуване на коментар